Από τον Σεπτέμβριο του 2020, το Perrotis College προσφέρει το προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών B.Α. (Hons) Ψηφιακό Μάρκετινγκ το οποίο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με το Institute of Direct and Digital Marketing (IDM) και καλύπτει τις ανάγκες των επιχειρήσεων στην ψηφιακή εποχή.
Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Digital Marketing) έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο όλες οι επιχειρήσεις – ανεξάρτητα από το μέγεθος ή αν δραστηριοποιούνται σε τοπικό ή παγκόσμιο επίπεδο – λειτουργούν και προωθούν τα επιχειρηματικά τους συμφέροντα. Ένας ολοένα και αυξανόμενος αριθμός επιχειρήσεων υιοθετεί τις ψηφιακές τεχνολογίες προκειμένου να επιτύχει τους στόχους μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Στο πλαίσιο αυτό, ο κλάδος του Ψηφιακού Μάρκετινγκ αναδείχτηκε σε μια βασική λειτουργία κάθε επιχείρησης. Επιχειρήσεις από κάθε τομέα αναζητούν πτυχιούχους με ικανότητες ψηφιακού μάρκετινγκ στην προσπάθειά τους να βοηθήσουν την εταιρεία τους να αναπτύξει ακόμη περισσότερο τις δραστηριότητες της στον τομέα αυτό.
Στο πλαίσιο του προγράμματος οι σπουδαστές θα διδαχθούν ένα ευρύ φάσμα εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ και τεχνικών όπως Digital Analytics, Search Marketing: Content και SEO & PPC και Mobile και Social Marketing. Το πρόγραμμα σπουδών δίνει έμφαση σε όσα θεωρούνται σημαντικά για την επόμενη πενταετία όπως Digital Marketing, Branding, Marketing Communications, Global και International Marketing, PR και Corporate Reputation, ενώ οι σπουδαστές θα μπορούν να αναπτύξουν ή ενισχύσουν τις ικανότητές τους μέσω της συμμετοχής σε διαφημιστικές εκστρατείες πραγματικών επιχειρήσεων. Ως 'Digital Marketer' οι απόφοιτοι θα έχουν αποκτήσει τόσο τη θεωρητική γνώση όσο και τις πρακτικές ικανότητες που απαιτούνται για μια δυναμική σταδιοδρομία στον τομέα του μάρκετινγκ και θα είναι σε θέση να δημιουργήσουν ένα ολοκληρωμένο πλάνο ψηφιακού μάρκετινγκ.
Οι διδάσκοντες έχουν διακριθεί τόσο για τα ακαδημαϊκά προσόντα τους όσο και για την εμπειρία τους στον κλάδο, με στόχο να παρέχουν τα απαραίτητα εφόδια για επιτυχή καριέρα των αποφοίτων στους ακόλουθους τομείς:
Κατεβάστε εδώ το φυλλάδιο.
CURRICULUM
1st Year
Environment and Climate Change
10 credits
Principles of Biology
10 credits
Basic Mathematics
10 credits
Introductory Composition
10 credits
Information System Skills
10 credits
English Language I
10 credits
Sustainability & Society
10 credits
Mediterranean Diet: Science & Culture
10 credits
Introduction to Information System
10 credits
Introduction to Academic Writing
10 credits
Public Speaking & Business Communication
10 credits
English Language II
10 credits
2nd Year
Introduction to Digital Marketing
20 credits
Digital Media for Marketers
20 credits
Introduction to Marketing Data Analysis
20 credits
Search Marketing
20 credits
Finance for Managers
20 credits
Law and the World of Business
20 credits
3rd Year
Digital Analytics
20 credits
Marketing Research Methods
20 credits
Digital Consumer Behaviour
20 credits
Creative Digital Marketing Communications
20 credits
Digital Marketing in Practice
20 credits
Mobile and Social Media Marketing
20 credits
4th Year
International & Global Marketing in a Digital World
20 credits
Influencer Marketing
20 credits
Digital Content, Copyright and Creativity
20 credits
Innovation and Entrepreneurship
20 credits
Dissertation
40 credits