Εκδήλωση «Digital skills masterclass - Ψηφιακές δεξιότητες και γραμματισμός στα μέσα ως σημαντικές δεξιότητες στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση: ο ρόλος των εκπαιδευτικών και των βιβλιοθηκονόμων», του ευρωπαϊκού project NERDVET, πραγματοποιήθηκε στο Διεθνές Κέντρο Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Ψηφιακών Δεξιοτήτων στην Θεσσαλονίκη.
Συνδιοργανωτές ήταν το Perrotis College της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής, το Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας, Αρχειονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος και το Europe Direct Κεντρικής Μακεδονίας. Την εκδήλωση υποστήριξαν η Ένωση Ελλήνων Βιβλιοθηκονόμων και Επιστημόνων Πληροφόρησης ΕΕΒΕΠ, η Κυπριακή Ένωση Βιβλιοθηκονόμων και Επιστημόνων Πληροφόρησης και το International Peace Journalism Laboratory του Α.Π.Θ..
Είχε προηγηθεί το τελικό συνέδριο του έργου, το οποίο διοργανώθηκε από την EVTA (European Vocational Training Association) στις εγκαταστάσεις της Ευρωπαϊκής Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής στις Βρυξέλλες. To Perrotis College εκπροσώπησαν ο Dean Δρ. Κωνσταντίνος Ρότσιος, η συντονίστρια του πακέτου 5 για την επικοινωνία και αξιοποίηση των αποτελεσμάτων του έργου, Κατερίνα Ρουμελιώτη και η project manager του έργου από την πλευρά του Perrotis College, Σταυρούλα Αντωνοπούλου. Κατά τη διάρκεια των εργασιών, ο Δρ. Ρότσιος συμμετείχε στη συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με θέμα τη βιωσιμότητα των αποτελεσμάτων του έργου.
Επιπρόσθετα από τη συμμετοχή στo τελικό συνέδριο και συνάντηση εργασίας του NERDVET, στο πλαίσιο της συνεργασίας των Europe Direct με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις Βρυξέλλες και συνάντηση με τον ευρωβουλευτή και μέλος της Επιτροπής Πολιτισμού και Παιδείας, Θεόδωρο Ζαγοράκη.
Τοέργο "NERDVET - THINK SMART! ENHANCING CRITICAL THINKING SKILLS & MEDIA LITERACY IN VET" συγχρηματοδοτείταιαπότοπρόγραμμαErasmus+ τηςΕ.Ε.. Σκοπός του είναι να αναπτύξει και να προτείνει εργαλειοθήκη που θα δώσει στους εκπαιδευτές μεθόδους ώστε να ενσωματώσουν στα μαθήματα τους ασκήσεις που επιτρέπουν την ανάπτυξη κριτικής σκέψης και των δεξιοτήτων γραμματισμού στα μέσα επικοινωνίας μέσω μιας «κριτικής μαθησιακής προσέγγισης». Το εταιρικό σχήμα του έργου αποτελείται από επτά οργανισμούς από έξι χώρες της Ευρώπης και συγκεκριμένα από: Ιταλία, Βέλγιο, Ελλάδα, Πορτογαλία, Ισπανία και Ολλανδία. Το έργο ξεκίνησε τον Ιανουάριο 2021 και ολοκληρώνεται στις 30 Απριλίου 2023.